Articles on Issue Theme

Răzvan ZAHARIA
Academia de Studii Economice din Bucureşti
Aflat în plină expansiune, atât în plan teoretic cât, mai ales, în planul aplicării lui de către organizaţiile din România, marketingul a devenit în ultimul deceniu şi jumătate o preocupare importantă pentru un mare număr de specialişti.
Pe termen mediu se preconizează o creştere şi mai accentuată a importanţei marketingului, în contextul aşteptatei integrări a României în Uniunea Europeană, în 2007. Confruntate cu o concurenţă mult mai puternică şi cu probabile schimbări ale comportamentului de cumpărare şi de consum pe piaţa internă, dar beneficiind de oportunităţile deschise de accesul neîngrădit la pieţele europene, întreprinderile româneşti vor trebui să îşi sporească substanţial flexibilitatea şi capacitatea de adaptare la schimbare, pentru a rezista cu succes la ceea ce se anunţă a fi o adevărată revoluţie pentru unii agenţi economici de la noi.
Pe termen mediu se preconizează o creştere şi mai accentuată a importanţei marketingului, în contextul aşteptatei integrări a României în Uniunea Europeană, în 2007. Confruntate cu o concurenţă mult mai puternică şi cu probabile schimbări ale comportamentului de cumpărare şi de consum pe piaţa internă, dar beneficiind de oportunităţile deschise de accesul neîngrădit la pieţele europene, întreprinderile româneşti vor trebui să îşi sporească substanţial flexibilitatea şi capacitatea de adaptare la schimbare, pentru a rezista cu succes la ceea ce se anunţă a fi o adevărată revoluţie pentru unii agenţi economici de la noi.
Strategii de euromarketing
Select Issue:
Archive
Octavian-Dragomir JORA
Academia de Studii Economice din Bucureşti

Mara Andreea TUDOR
University of Chicago

Cătălin MURARAŞU
Academia de Studii Economice din Bucureşti

Ramona Iulia DIEACONESCU
Academia de Studii Economice din Bucureşti

Maria GHEORGHE (NIŢU)
Academia de Studii Economice din Bucureşti

Sorin-Nicolae CURCĂ
Academia Română

Revista ŒCONOMICA

Authors