Articles on Issue Theme

Renata NIŢU ANTONIE
Universitatea de Vest din Timişoara
În ultima vreme, industria de automobile s-a caracterizat printr-o inovare permanentă şi printr-un nivel înalt al concurenţei, ceea ce i-a determinat pe producători să-şi reînnoiască modelele cu o mai mare frecvenţă, să integreze noi tehnologii în procesul productiv (electronice şi tehnologiile informaţiei şi comunicaţiilor) şi să introducă principii organizaţionale noi. În prezenta lucrare ne-am propus să realizăm o analiză comparativă între strategia de afaceri a firmelor multinaţionale din industria de automobile a Republicii Cehe, Poloniei şi României şi, totodată, să conturăm perspectivele lor strategice în contextul aderării la UE a acestor ţări. Strategia pusă în practică de firmele multnaţionale din industria de automobile a ţărilor central şi est-europene respective este de tip ofensiv, urmărind extinderea şi păstrarea părţilor de piaţă.
Strategia de afaceri a firmelor multinaţionale din industria de automobile – o analiză comparativă
Select Issue:
Archive
Octavian-Dragomir JORA
Academia de Studii Economice din Bucureşti

Mara Andreea TUDOR
University of Chicago

Cătălin MURARAŞU
Academia de Studii Economice din Bucureşti

Ramona Iulia DIEACONESCU
Academia de Studii Economice din Bucureşti

Maria GHEORGHE (NIŢU)
Academia de Studii Economice din Bucureşti

Sorin-Nicolae CURCĂ
Academia Română

Revista ŒCONOMICA

Authors